Managementul documentelor

In medie, angajații folosesc peste 50 de minute din ziua de lucru cautând informații. Acest lucru crează nu numai frustrări, ci reprezintă și o lipsă de productivitate. Solutia de Document Management de la Canon oferă tuturor acces instant și securizat la informațiile de care au nevoie. Documentele pot fi direcționate și urmărite automat printr-un proces care crește eficiența afacerii.

  • Arhivarea/stocarea securizată și eficientă
  • Acces instant la informația necesară
  • Productivitate îmbunătățită și respectarea regulilor de business

Organizare logică a documentelor

Therefore™ vă permite să structurați toate informațiile importante pentru afacere. Cu acest sistem puteți căuta, accesa, vizualiza, sorta, grupa și distribui documente; puteți adăuga, organiza și accesa orice informație. În plus aveți și posibilitatea de a crea fluxuri de lucru automate corespunzatoare proceselor critice specifice afacerii dumneavoastră. Therefore™ este ușor de utilizat, astfel încât să necesite o pregătire minimă cu angajații pentru folosirea acestuia , rezultând într-un mod de lucru mult mai eficient.


Depune în format electronic toate tipurile de informații

Cu Therefore™, formatul și sursa de proveniență nu constituie probleme. Totul poate fi administrat fără mult efort.


Reguli impuse

Serverul Therefore™ poate aplica automat o semnatură electronică fiecărui document, respectând astfel regulile impuse de organizație. Potrivit pentru afacerea dvs. Therefore™ este conceput pentru a fi scalabil. Fără o customizare sau programare în prealabil, soluția poate fi implementată de obicei într-o saptamână incluzând un training complet. Administratorii pot fi asignați pentru a configura și defini regulile de business într-un mod centralizat.